»Trajnost, kakovost življenja, kakovost našega prostora, varovanje okolja in kulturne dediščine, spoštovanje različnih kultur in solidarnost, vse to so vrednote, ki krepijo evropski turizem in mu dajejo pomen.«
»Na ministrstvu verjamemo v pomembno vlogo znamke Gostilna Slovenija pri spodbujanju trajnostne in kakovostne gastronomije ter ohranjanju naše tradicije.«
»S sodelovanjem pri nadgradnji znamke Gostilna Slovenije spodbujamo ohranjanje avtentičnosti okusov in tradicije, obenem pa podpiramo trajnostno poslovanje in visoke standarde kakovosti.«
»Grafični odtis delamo na podlagi matrice Zore Stančič, na slovenski ali italijanski časopisni papir, da ga nekako umestimo v vsakdanje življenje. Odtis je vsakič drugačen.«
»Prišli smo do točke, ko se lahko dobro razlikujemo od tekmecev. Nemci cenijo našo raznolikost na majhnem območju – hitro so lahko na različnih koncih in užijejo različne izdelke.«